21 gru 2011

Szminka Miss Sporty - swatch

Witajcie, niedawno wybrałam się do Rossmana. Zupełnie bez powodu, zobaczyć co w trawie nowego słychać. Moją uwagę przyciągnęła całkiem przyjemna dla oka promocja szminek Miss Sporty. Nie lubię tej firmy,  zniechęciły mnie do niej kosmetyczne buble, na które się wcześniej nacięłam. Jednak postanowiłam dać się skusić na jedną małą szmineczkę :)
Kolory do wyboru nie były dla mnie powalające, raczej perłowe, czego nie lubię w szminkach. Moje oko przyciągnęły jedynie dwa numerki, z czego jeden wpakowałam do koszyka i teraz Wam przedstawiam. ;)

Kolor 053 WATCH OUT! jest to taka czerwień przełamana pomarańczą
Cena - w promocji ok 6zł bez ok 9zł.



Wiadomo, że za taka cene nie dostaniemy powalającej jakości, jednak moim zdaniem pomadka spisuje się całkiem nieźle! Ściera się równomiernie więc nie będziemy straszyć ludzi szpetnymi, do połowy pomalowanymi ustami ;) Opakowanie plastikowe, nic pięknego ale całkiem estetyczne.

Podejrzewam, że perłowe kolory będą zachowywać się inaczej, gdyż nawet swatchując na ręce było widać, że mają inną konsystencję. Niemniej jednak ten kolo jest warty zastanowienia, gdy chcemy wypróbować coś nowego i niedrogiego. :)

5 komentarzy: